pokračujem

20.02.2012 16:59

jelikož jsem dlouho neaktualizoval tenhle projekt, tak napíšu pár vět o tom jak žiju. celkem nic se neudálo, snad jen urazu na konci loňské sezony, kdy to odnes kotník, resp vazy. ale už je vše ok, a ja se těším na začátek sezony. a dále zničení, mé loni stavěné trati na čepci, kde se lesáci rozhodli vytěžit vše co se dalo zpeněžit.

kolo je vyladěný a ted ladím formu na oblíbený zavody v Meziboří, kde se uskuteční další zavod 3DHčka. Loni jsem musel bohužel vynechat ze zdravotních důvodů. letos to snad vyjde a bude i někdo, kdo tam se mnou zajede a bude mi podporou.

na kole se objevilo nekolik zásadních novinek, např nové brzdy. staré, leč stále sloužíci a lehce brzdíci Hayes sole vystřídala značka shimano SLX 2012 s chladíčema na deskách.Dále jsem kolo obul do kompletu od maxxis a to na minon DH. pohon obstarává pila od Gebharta 38z a kliky truvativ s dutou osou.

tak to je vše, co jsem chtel prozatim zdělit. zas někdy dodám další info.