bomber je tu !!!

14.01.2011 21:35

    Tak můj plán, který se rvytvářel nekolik měsíců je splněn. pořídil jsem novou vidlici.  sice je obrovská škoda, že nevyšla ta, kterou jsem si už objednal, a nakonec se zjistilo, že již skladem není, ale i tak je tahle pro mě obrovský pokrok. když srovnám dřívější vidlici MZ drop off IV a tuhle bomberku 888 rcv tak je to nepopsatelný. no stejný, jako když sem přecházel z manitou stance 100mm na dropofku na 150mm a pevný ose.

    Dorazila dneska, hned po práci jsem se vydal za romesem na krám, pokoupit potřebný věci na montáž a taky do swísu pro 203mm kotouč, páč jinej se tam nevleze. v ložnici jsem si rozdělal dílnu a pustil se do výměny s jorkšírovo pomocí. a že nám práce šla od ruky, dal sem si k tomu lahváče a blaženě řezal sloupek vidle, měnil kotouč, nasazoval horní korunku, dotahoval podle manuálu ( na cit všechny šrouby, páč se to nesmí přetáhnout ) a výsledek byl cca za 1 hod.

Tak teď ještě aby brzo přišlo jaro a ja to mohl jit hned ozkoušet na kopec. jo a abych nezapomněl, zatím laboruju s nastavením, nevím do jaký nohy mam kolik fouknout.ale na to mi snad odpoví prodejce.

P.S a až zase našetřím, tak koupím adaptér na zadní brzdu a dám tam 185mm kotouč, aby to vypadalo krutě, hehe.